niedziela, 15 stycznia 2017

Widziałem siłę

Zdarzają mi się czasem piękne rozmowy. Takie szczęście miałem i tym razem. Grzegorz Kapla, znakomity polski dziennikarz, w przerwie między kolejną wyprawą w świat, spotkał się ze mną, żeby porozmawiać o kilku ważnych rzeczach. O religii, Bogu, wierze, sile, pasji, rolach społecznych, wartościach, zasadach, etyce... Oj, dużo tego było. Ważna rozmowa. 
W efekcie wyszedł wywiad, który jest dla bardzo ważny dla mnie jako człowieka i jako socjologa, bo ten zawód pozwala mi na doświadczanie świata w bardzo szczególny sposób.

Rozmowa jest opublikowana w magazynie Sky Surfer. W tym, noworocznym wydaniu magazynu jest Bohaterem :-) inaczej Hero.


Magazyn można pobrać za darmo pod tym linkiem:


albo przeczytać online pod tym linkiem:


lub zajrzeć na mój profil FB


Fotografia: Monika Szałek




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.