wtorek, 8 marca 2016

Jeśli dziś jest 8 marca...

Jeśli dziś jest 8 marca*, to znaczy, że mój młodszy brat ma urodziny oraz, że jest Dzień Kobiet. I przy tej okazji nie mógłbym sobie darować, żeby nie polecić Wam wspaniałej książki, która jest efektem rzetelnych, wielowątkowych badań, przeprowadzonych pod okiem Katarzyny Pawlikowskiej i Dominiki Maison. 

Miałem to szczęście, że przeczytałem tę książkę jeszcze przed wszystkimi, bo zostałem poproszony o jej zrecenzowanie. I już wtedy wiedziałem, że mam w ręku coś znakomitego i niepowtarzalnego. Autorkom kobiety nie są obce. Pani Katarzyna Pawlikowska jest jednym z najlepszych specjalistów od kobiecej komunikacji i kobiece marketingu w Polsce i na świecie. Pani Dominika Maison jest znakomitym badaczem, specjalistą od segmentacji i profesorem na Uniwersytecie Warszawskim. 
Wiedza obu Pań pozwoliła na nakreślenie szczegółowego portretu Polek - od urody, przez łóżko, do kuchni. Książkę, choć ma ona badawczy charakter, czyta się jednym tchem. Jeśli chcemy zrozumieć co robi, dlaczego tak robi, co myśli i dlaczego tak myśli, większa część naszego społeczeństwa, to ta książka jest lekturą obowiązkową.

*Przy okazji i dla wyjaśnienia, bo ciągle się z tym spotykam - w języku polskim w przypadku daty nie używamy np. "ósmy marzec" tylko "ósmy marca". Dla ułatwienia zawsze warto dodać w myśli słowo "dzień", np.: dziś mamy 8 (dzień) marca lub 25 (dzień) kwietnia itd., itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.